Porta El Teu Grup
Des del 2012 organitzem meditació, ioga i altres estils de retirs, oferint una varietat d’opcions d’allotjament i un ús exclusiu de tot el lloc. Això inclou el zendo (sala de mediació), l’estudi (sala polivalent), la iurta, la biblioteca, les 56 hectà rees de bosc per passejar i solitud més profunda, el riu per nedar i refrescar-se, i molt més.
Podem allotjar fins a 15 persones còmodament a l’interior, i fins a 20 a l’estiu quan la gent pot acampar a l’exterior. Disposem d’una cuina totalment equipada on podem preparar tres à pats vegetarians o vegans al dia perquè el vostre grup gaudeixi.
Si ets professor de meditació, ioga, tai-txi, chi kung o qualsevol disciplina semblant, estarem encantats de donar-te la benvinguda a tu i al teu grup aquà a Les Gavatxes. A més, si ensenyes pintura, dibuix, escultura, escriptura, cant o qualsevol altra forma d’art creatiu, estem equipats per ajudar-te a acollir un grup.
Les nostres instal·lacions:
Les nostres instal·lacions estan dissenyades per afavorir les millors condicions per als retirs, el desenvolupament personal, el descans i la transformació. Aquests són:
- El zendo (sala de meditació): hi ha un zendo gran que es pot utilitzar per a qualsevol tipus de meditació, ioga o exercici suau. Aquest bonic espai pot allotjar còmodament fins a 20 persones per fer qualsevol d’aquestes activitats. El zendo està equipat amb coixins de meditació, estores i mantes de ioga i un altaveu de connexió bluetooth per a la música si ho necessiteu.
- Cuina totalment equipada per a grups grans: podem oferir 3 à pats vegetarians/vegans saludables al dia des de la cuina principal amb gran part dels productes del nostre hort orgà nic i tots els altres productes, en la mesura del possible, són d’origen local.
- Estudi/Sala polivalent:
- Estem desenvolupant un espai d’estudi per a arts creatives interiors, conferències, tallers, i també per utilitzar-lo com a espai de reunió i menjador. Aixà que si plou a les Gavatxes, hi ha molts espais per utilitzar a l’interior!
- Moltes zones exteriors per a la prà ctica individual I grupal: Hi ha nombrosos espais exteriors per inspirar la creativitat i per practicar en grup o individualment. A més, tenim previst construir una coberta exterior de meditació i ioga (50m2) amb les millors vistes de la muntanya de les Gavatxes. Aquesta estarà a punt per a la temporada vinent.
- Biblioteca: Estem desenvolupant una biblioteca especialitzada en espiritualitat i psicologia a la casa principal per a la lectura tranquil·la. La biblioteca també té accés a una gran terrassa orientada al sud.
- Wifi: tot i que animem a la gent a desconnectar-se dels seus dispositius mòbils durant una estona per treure el mà xim profit de la teva estada, hi ha WiFi disponible a cadascun dels allotjaments.
- Hort Ecològic: El nostre hort us convidarà a explorar la seva varietat de verdures i herbes, a seure i gaudir de les boniques vistes o donar un cop de mà per cuidar les plantes.
- 56 hectà rees de bosc amb senders curts: podeu explorar i submergir-vos en el silenci del bosc. Hi ha molts racons encisadors i sagrats a l’estat als quals es pot accedir fà cilment a peu, com ara les restes d’un castell medieval (conegut com ‘El Castellot’), el riu i les seves rieres, i diversos roures centenaris plens de mà gia i bellesa. .
- Piscina natural per banyar-se: A només 15 min. passeig per bosc i prats des de la Masia, hi ha un lloc perfecte per refrescar-se i banyar-se al riu que travessa la finca.
- Allotjament per a grups de fins a 20 persones: Podem acollir fins a 15 persones còmodament a l’interior, i fins a 20 a l’estiu quan la gent pot acampar a l’exterior. Feu clic aquà per obtenir informació sobre els nostres allotjaments.
Si esteu interessats a portar un grup, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de la pà gina de contacte o enviant un correu electrònic a info@lesgavatxes.es, si us plau, incloeu la següent informació:
- El tipus de retir que voleu organitzar
- Dates que us interessen
- Quantes persones estimes que portarà s
Estarem encantats de rebre el vostre grup a Les Gavatxes!






